نوبت.نت | نوبت دهی پزشکی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان و کلینیک ها
نوبت.نت
نوبت دهی و مشاوره آنلاین
پزشکان
بیمارستان ها
    اخبار مربوط
      برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی با موضوع

      برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-19" به صورت مجازی

      0 دیدگاه 20 آذر 1399 چاپ خبر بازدید: 537
      دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-19" به صورت مجازی اقدام کرده است.
      به گزارش وبدا، با توجه به اینکه کووید-19 یک بیماری با شیوع سریع می باشد، دفترمنطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در نظر دارد، مسابقه نقاشی را با هدف ارتقای آگاهی مردم از این بیماری نوظهور و تولید آثار هنری برای به تصویر کشاندن ایفای نقش هر یک از افراد جامعه در محافظت از خود، خانواده و دوستان در برابر ابتلا به کروناویروس و همچنین انجام اقدامات لازم در صورت ابتلا به این بیماری، برگزار نماید.  
       
       دانش آموزان در رده های سنی: 8  و 9 سال، 10 و 11 سال، 12 و 13 سال، ۱۴ و 15 سال، 16  تا 18 سال می توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثار نقاشی خود را حداکثر تا تاریخ 10 دیماه سال جاری (30 دسامبر 2020) به آدرس ایمیل: whoartcovid@gmail.com  ارسال کنند.
       
        این مسابقه، در رده های سنی: 8  و 9 سال، 10 و 11 سال، 12 و 13 سال، ۱۴ و 15 سال، 16 الی 18 سال برگزار و برندگان توسط هیأت داوران دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در شهر قاهره کشور مصر انتخاب و جوایزی به ترتیب به مبالغ 200- 175- 150- 125- 100 دلار آمریکا به همراه لوح یادبود دریافت خواهند نمود.
       
      گفتنی است اطلاع رسانی جهت شرکت دانش آموزان در مسابقه نقاشی با موضوع "محافظت از خود و مردم در برابر بیماری همه گیر کووید-19" به مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و اداره کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.
       
      راهنمای شرکت دانش آموزان در این مسابقه و فرم ثبت نام مربوطه در فایل زیر قابل مشاهده است.